نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

اگر نرخ‌ها گران بود شكايت كنيد

تعداد بازدید : 216
تاریخ : 1390/12/09
به گزارش مرکز گردشگري علمي-فرهنگي دانشجويان ايران (istta)- مديركل امور مراكز و خدمات گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تأكيد كرد: هيچ افزايش نرخي در نوروز نبايد رخ دهد، چون سازمان در اين‌باره پيگيري خاصي نكرده و سياست آن ارزان كردن سفر است. مرتضي شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي افزاش نرخي كه در برخي مراكز خدماتي مانند هتل‌ها و آژانس‌هاي مسافرتي ‌به‌مناسبت نوروز اتفاق افتاده است، يادآوري كرد: نرخ‌گذاري پس از اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها، ‌مستلزم نظر كارگروه تنظيم بازار است؛ ولي چون نظر سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري‌ حمايت از توليدكننده و مصرف‌كننده است، معمولا نرخ‌هاي جديد را براساس كمبودها و طي تعامل اعلام مي‌كنيم. وي بيان كرد: گران كردن نرخ‌ها توسط مراكز خدمات گردشگري براي اين‌كه متحمل برخي هزينه‌ها شده‌اند، درمان مسأله نيست. بايد سفر را ارزان كنيم تا مردم به سفرهاي داخلي اقبال بيشتري نشان دهند و با اين كار، تأسيسات گردشگري رونق يابند. او ادامه داد: در نشست‌هايي كه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري با اتحاديه‌هاي هتل‌داري كشور و استان تهران داشته است، در نوروز 91 هيچ افزايش نرخي نخواهيم داشت. اگر مردم با اين مسأله مواجه شدند، اطلاع دهند تا پيگيري كنيم. شريفي با بيان اين‌كه بازرسي‌ها از مراكز خدمات‌رسان گردشگري بعد از انتخابات آغاز مي‌شود،‌ افزود: امسال ناظران افتخاري نيز در طرح بازرسي‌ها ما را همراهي مي‌كنند.‌ ضمن اين‌كه در تمام استان‌ها ستادهاي تسهيلات سفر هستند و اگر گزارش يا شكايتي از افزايش و گراني‌ نرخ‌ها مطرح شود، قطعا با اعزام بازرس‌، موضوع را پيگيري مي‌كنيم. وي با اعلام شماره‌ي فكس 66582230-021 براي طرح شكايت‌هاي مربوط به گراني، بيان كرد: سامانه‌ي شكايت‌هاي مردمي از طريق سايت ستاد تسهيلات سفر راه‌اندازي مي‌شود و از آن طريق نيز پاسخ‌ها اعلام خواهد شد. مديركل امور مراكز و خدمات گردشگري با بيان اين‌كه با تهيه‌ي بسته‌ي حمايتي‌، دولت از مراكز خدماتي، بويژه مراكز بين راهي براي تأمين سوخت نفت و گاز حمايت خوبي كرده است، اظهار كرد: بر اين اساس، سوخت 150 توماني به اين مراكز اختصاص داده شده و بسته‌ي حمايتي صنعت گردشگري نيز در حال پيگيري است. او يادآوري كرد: تأسيسات گردشگري بايد بهينه‌سازي مصرف سوخت را مورد نظر قرار دهند و استانداردهاي روز و آموزش‌هاي لازم را نيز در اين‌باره اعمال كنند. وي افزود: قرار نيست فقط دولت پول و يارانه دهد، يك طرف موضوع هم ما هستيم كه بايد جريان را مديريت كنيم. هتل‌ها نيز از اين قاعده مستثنا نيستند، البته سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري پيگير حمايت‌ها خواهد بود؛‌ ولي اين قانع‌كننده نيست كه به‌خاطر افزايش برخي نرخ‌ها، هزينه‌ي سفر را براي مردم گران كنيم. منبع خبر: خبرگزاري دانشجويان ايران (isna)