نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

« مجيد ابوالفتحي » ، مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني شد

« سيد حسن موسوي » معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حکمي « مجيد ابوالفتحي » مشاور خود را به عنوان مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني منصوب کرد . به گزارش ميراث آريا (chtn) ، پيش از اين « حسين جعفري » مديرعاملي و رياست هيأت مديره کانون جهانگردي و اتومبيلراني را بر عهده داشت . ابوالفتحي داراي سوابق مديريتي متعددي در سازمان هواپيمايي کشوري ، گمرک جمهوري اسلامي ايران و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است. وي که متولد 1360 و داراي کارشناسي مديريت دولتي است ، هم اکنون به عنوان مشاور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مدير مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران فعاليت دارد . به گزارش ميراث آريا (chtn) ، وي مدرس دروس مديريتي در دانشگاه جامع علمي کاربردي تهران است و ارائه بيش از 30 مقاله علمي و مديريتي را درکارنامه خود دارد . وي همچنين مولف کتاب «تحول ، اساس توسعه» و همچنين مترجم کتاب «مديريت ارتباط با مشتري» است که هم اکنون به عنوان مرجعي براي بازاريابي استفاده مي شود .