نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

قطری‌ها ولخرج‌ترین گردشگران عرب

تعداد بازدید : 221
تاریخ : 1391/04/03
توریست‌های قطر بیشترین میزان پول را برای خدمات درجه یک مسافرتی و توریست‌های سعودی و امارات بیشترین تعداد سفر را در سال دارند. طبق آخرین بررسی‌های انجام شده درباره بازار سفر کشورهای عرب، روشن شد که توریست‌های قطری با میانگین 4.100 دلار آمریکا روزانه بیشترین میزان پول را در سفرهای خارجی خود هزینه می‌کنند. نتایج بدست‌آمده از این بررسی‌ها که با تمرکز بر عادت‌های رفتاری گردشگران دراین منطقه صورت‌گرفته، نشان داد در میان مسافرانی که به مقصدهای گردشگری در کشورهای خلیج فارس سفر می‌کنند، توریست‌های قطری بالاترین میزان پول را خارج از کشور خود خرج می‌کنند، اگرچه سعودی و اماراتی‌ها بیشتر سفر را دارند. طبق همین بررسی‌ها شهروندان سعودی با 3.360 دلار امریکا درردیف دوم و سپس گردشگران اماراتی با 3.280 دلار در روز درجایگاه سوم جدول جای دارند. یافته‌های جدید که توسط "سونیل مالهورتا" استاد ارشد کالج صنایع هوایی امارات ارائه شده، براساس تحقیقی است که تحت عنوان بازار سفر کشورهای منطقه خلیج فارس – گرایش‌ها وشخصیت‌های یگانه ملت‌های منطقه خلیج فارس صورت گرفته است. این تحقیقات پس از انجام مصاحبه با 2500 نفر از شهروندان این کشورها و با تمرکز بر عادت‌های رفتاری آن‌ها طی یک دوره 12 ماهه از ژانویه تا دسامبر 2011 صورت گرفته است. "مالهورتا" دراین بررسی ،جدولی از جمعیت‌شناسی ملت‌های منطقه خلیج فارس تهیه کرده که شامل بحرین تا کویت، عمان، قطر، سعودی و امارات است. او همچنین روی 20 شاخص اصلی، از میزان پول خرج شده در سفر گرفته تا درجه بندی‌ مطلوب این مسافران در تعیین اولویت‌های مسافرتی و شناسایی سیاستگذاری‌ها و برنامه‎ریزی‌ها تمرکز کرده، تا بتواند تصویری از جزییات دقیق شخصیتی و عادت‌های رفتاری گردشگران عرب این منطقه ارائه کند. این بررسی‌ها همچنین نشان داده که در مقیاس جهانی، مردم و گردشگران منطقه خلیج فارس، مجموعا 260 درصد بیشتر از دیگر مردم جهان در بخش خدمات هوایی پول هزینه می‌کنند. همچنین در بخش اقامتگاهی و هتل‌ها، 430 درصد بیشتر پول خرج می‌کنند، اما نسبت به سایر مردم جهان 13 درصد کمتر از کرایه اتومبیل استفاده می‌کنند. علاوه براین درجه و کلاس خدمات مسافرتی مورد علاقه این گردشگران عرب نیز مورد توجه قرار‌ گرفته که طبق آن 40 درصد از کل توریست‌های قطری اعلام کرده‌اند که عمدتا از خدمات درجه یک استفاده می‌کنند و 40 تا 60 درصد از کل مصاحبه شوندگان اعلام کرده‌اند که از خدمات تجاری استفاده می‌کنند. «مارک والش» مدیر بخش ارائه نمونه ها در "نمایشگاه مسافرتی رید" که از موسسات بزرگ جهانی در حوزه سازماندهی نمایشگاه‌های توریستی است و سازماندهی بازار سفر عربی را هم برعهده دارد، می‌گوید: «نتایج این بررسی‌ها ابزاری ارزشمند برای مقصدهای توریستی و نیز برگزارکنندگان نمایشگاه‌هایی است که در جستجوی جذب سهم بیشتری از بازار سفر دراین بخش از مسافران ثروتمند و پولدار هستند.» نکته جالب توجه دیگر در این بررسی‌ها تصمیم‌گیری در انتخاب مقصد است. این تحقیقات نشان می‌دهد که از نظر تصمیم‌گیری، کل منطقه خلیج فارس به دو بخش بزرگ تقسیم می‌شود. بدین معنا که در میان مسافران بحرین، کویت و امارات عمدتا تصمیم‌گیری نهایی با مادر خانواده است. درحالی که تصمیم نهایی در کشورهای عمان ، قطر و سعودی با مردان است. همچنین 53 درصد از کل پاسخ دهندگان اعلام کرده‌اند که طی یک دوره یک ساله برای تفریح و سرگرمی و یا لذت بردن عمدتا از 2 تا 5 کشور دیدن می‌کنند. دو کشور عربستان و سپس امارات بیش از این تعداد سفر می‌کنند. کسب تجربه‌های فرهنگی و تفریح در کنار خانواده مهم‌ترین فاکتورها در برنامه‌ریزی سفرهاست. 40 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کرده‌اند که طی 12 ماه سال، حدود سه تا چهارهفته را به مسافرت می‌گذرانند. خبرگزاری میراث فرهنگی