نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

همايش «کیفیت تجربه در گردشگری» برگزار می‌شود

تعداد بازدید : 221
تاریخ : 1391/01/23
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (istta)- رشد سریع محصولات و مقصدهای جایگزین در سراسر جهان، دست‌اندرکاران صنایع از جمله دست‌اندرکاران صنعت گردشگری را بر آن داشته است تا برای ادامه‌ی جذب مشتری و گردشگر در بازار جهانی، به استفاده از مفاهیم اقتصاد تجربه و ارتقای کیفیت تجربه بپردازند. به این ترتیب، کیفیت به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار رقابتی تعیین‌کننده در گردشگری شده است. برای داشتن یک کسب و کار قابل دوام، یک مقصد جذاب و ایجاد پایداری در صنعت گردشگری در سراسر جهان، کیفیت محصول امری حیاتی است. تضمین بهبود مستمر کیفیت، چه برای یک مقصد گردشگری به‌عنوان یک کل و چه جاذبه‌های منحصربه‌فرد باید یک فرآیند مداوم باشد. این به معنی تعیین اهداف، استراتژی‌های توسعه، بهبود ساختار و بررسی نتایج است. بنابراین کسب و کارها باید رویدادهایی به‌یادماندنی برای مشتریان خود ایجاد کنند که خاطرات این رویدادها یا تجربه‌ها خود یک محصول قلمداد می‌شود. همین امر باعث به‌وجود آمدن اصطلاح «اقتصاد تجربه» شده است که بعد از اقتصاد کشاورزی، اقتصاد صنعتی واقتصاد خدمات شکل گرفته و از اهمیت زیادی برخوردار است. شالوده‌ي اصلی در اقتصاد تجربه، مدیریت تجربه مشتری در نظر گرفته می‌شود و کاربرد زیادی در صنعت گردشگری که رکن اصلی آن مشتری یا گردشگراست،‌ دارد. در این راستا، جلسه‌ي هفتگی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران به موضوع «کیفیت تجربه در گردشگری» اختصاص دارد و آمنه امامی، کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی در این‌باره سخن خواهد گفت. وی علاوه بر مباحث تئوری و عملی از روش‌های مطرح جهانی برای تبدیل کیفیت به کمیت و چگونگی سنجش «تجربه» که از اهمیت خاصی برخوردار است،‌ سخن خواهد گفت. این جلسه 22 فروردین‌ماه از ساعت 16:30 تا 18:30 در محل خانه‌ي سلامت عباس‌آباد به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان اکبری،‌ خیابان زینالی،‌ کوچه پاکزاد برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. منبع خبر: خبرگزاری دانشجویان ایران (isna)