نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

بنگلادشی‎ها خواهان کمک سازمان‏های جهانی سفر و توریسم شدند

فعالان گردشگری بنگلاش با اعلام این که اطلاعات غلط آماری ، عامل اصلی در شکست استراتژی‎های توسعه گردشگری در بنگلادش است ، از دولت خواستند برای تهیه آمار صحیح و دقیق ، اسناد لازم را در اختیار سازمان های جهانی گردشگری و سفر قرار دهند .
به گزارش تایمز هند ، فعالان گردشگری از آژانس‎های دولتی و خصوصی در بنگلادش ، در نشستی که اخیرا با هدف توسعه گردشگری در این کشور برگزار شد ، ناکار آمدی و بی اعتباری داده‎های ارائه شده را مهم‎ترین عاملی دانستند که اغلب سبب شکست هر گونه طرح موثر استراتژیک در گردشگری این کشور شده است .

شرکت کنندگان داده‎های غلط را عامل از دست رفتن فرصت‎ها و شناخت پارامترهای مناسب در میان سازمان‎های گوناگون دولتی یا خصوصی در این کشور دانستند . شرکت کنندگان در این نشست قویا اعلام کردند که صنعت گردشگری در این کشور هر چند که دارای بالاترین پتانسیل از نظر تامین سهم بالایی از درآمد برای اقتصاد ملی است ، با این همه شرایط و اوضاع این صنعت همچنان ضعیف و رشد نایافته باقی مانده است .
علاوه بر این که استراتژی‎های بازاریابی بی‎نهایت ضعیف و ناکارآمد کشور ، اوضاع وحشتناک سیاسی و زیرساخت‎های بشدت بد و فقیر کشور نیز دست به دست هم ، به موانع قدرتمندی برای توسعه نیافتگی کشور مبدل شده‎اند .

در این نشست همچنین به منظور حل مشکل و ایجاد امکانات برای دستیابی به داده‎های معتبر و دقیق از دولت بنگلادش خواسته شد در تلاش برای کسب حمایت فنی سازمان‎های مستقل جهانی ، همانند سازمان توریسم جهانی و شورای جهانی سفر و گردشگری ، امکان دسترسی به مجموعه‎ اطلاعات جاری درباره گردشگری و درآمد حاصل از آن در اختیار این سازمان‎های جهانی قرار گیرد .
این نگرانی‎ها عمدتا طی طراحی سناریوی استراتژیک در صنعت گردشگری و هتلداری که در کارگاهی به هدایت سازمان جهانی کار و اتحادیه اروپا و دولت بنگلادش در این کشور برگزار شد ، مطرح شده است . اما گذشته از تمام نگرانی‎ها و جنبه های منفی ،  چشم انداز رشد بازار تقاضا برای نیروی کار ماهر در این کشور مثبت ارزیابی شده است .

طبق همین داده‎ها ، این کشور به حدود 40 هزار نیروی کار ماهر برای هتل‎ها و دیگر موسسات وابسته به گردشگری که قرار است تا سال 2020 در این کشور به بهره برداری برسد ، نیازمند خواهد بود .
نیاز به نیروی کار ماهر خود به معنی ضرورت ایجاد و توسعه مراکز و موسسات آموزشی و حرفه ای است که بتواند این میزان نیاز را برای بازار کار این کشور تامین کند .