نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

دوره آموزش عمومي مديريت هتلداري در رشت برگزار شد

تعداد بازدید : 244
تاریخ : 1391/12/02

سرپرست معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان گيلان از برگزاري دوره آموزش عمومي مديريت هتلداري در رشت خبر داد .
«فردين پورهادي» اظهار داشت : اين دوره هاي آموزشي به منظور ارتقاي سطح کمي و کيفي خدمات صنعت هتلداري و در راستاي تحقق اهداف اجراي طرح استانداردسازي هتل هاي استان گيلان برگزار شده است .

وي با بيان اين که دوره آموزش عمومي هتلداري به مدت سه هفته از هفتم بهمن ماه آغاز به کار کرده است ، افزود : براي برگزاري دوره مذکور هماهنگي هاي لازم با تشکل هاي جامعه هتلداران ، کانون مجتمع هاي گردشگري و جامعه مهمان پذيرداران استان صورت گرفته است .
سرپرست معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي استان گيلان يادآور شد : دوره آموزشي مذکور در مجتمع گردشگري جهان تاب با حضور مديران هتل ها و مجتمع هاي گردشگري و مهمان پذيرداران شهرستان هاي فومن ، صومعه سرا ، شفت ، ماسال ، رودبار و رشت و ارائه سرفصل هايي نظير ضوابط هتل هاي بين المللي ، الگوهاي رفتاري ، شناخت صنعت گردشگري ، زبان تخصصي گردشگري و ... برگزار شده است .

پورهادي گفت : هدف از برگزاري اين دوره افزايش سطح اطلاعات و مهارت هاي فني و عملي مديران واحدهاي اقامتي و همچنين رضايتمندي مهمانان مقيم هتل ها و ساير واحدهاي اقامتي است .