نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

تعطيلي 250 مرکز خدمات گردشگري

تعداد بازدید : 232
تاریخ : 1391/11/05
مدیر کل مراکز خدمات گردشگری کشور از انجام ۷۰ هزار مورد بازرسی از مراکز خدمات گردشگری کشور خبر داد و گفت : ۲۵۰ مرکز گردشگری اعم از هتل ، آژانس ، واحد پذیرایی بین ‌راهی و ... تعطیل شدند . "مرتضی شریفی" گفت : طی ۸ ماه ابتدای امسال ۷۰ هزار مورد بازرسی از مراکز خدمات گردشگری اعم از هتل‌ها ، متل‌ها ، هتل‌ آپارتمان‌ها ، مهمانپذیرها ، واحدهای پذیرایی بین‌ راهی ، سفره‌ خانه‌های سنتی ، مجتمع‌های گردشگری و دفاتر خدمات گردشگری انجام شده است . وی افزود : در پی این بازرسی‌ها ، ۶ هزار مورد ، تذکر دریافت کردند ، ۲۵۰۰ اخطار صادر شد ، ۲۵۰ مورد تعطیل شدند و ۳۵۰ واحد به صورت تعلیق درآمدند . به گفته شریفی بیشترین تعطیلی‌ها و تعلیق‌ها برای استان تهران بوده است . وی با اشاره به آغاز بازرسی‌ها گردشگری از مراکز با توجه به نزدیک‌ شدن به ایام نوروز و سفرهای نوروزی مردم گفت : مردم می‌توانند در صورت هر گونه شکایتی از مراکز گردشگری ، مدارک خود را به آدرس daftar@ichto.ir ارسال کنند یا به شماره ۶۶۵۸۲۲۳۰ نمابر بفرستند . مدیر کل مراکز خدمات گردشگری کشور تأکید کرد : مردم در صورت داشتن هر گونه شکایتی از مراکز ، حتماً شماره تلفن و آدرس خود را اعلام کنند تا نتیجه پیگیری‌ها نیز به آنها اعلام شود .