نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها >

CRM مدیریت ارتباط با مشتری

تعداد بازدید : 231
تاریخ : 1392/02/28

با اینکه به نظر می آید که تعریف مشتری خیلی ساده است ولی عملا اینطور نیست . بعضی مواقع گفته می شود که مشتری کسی است که  در ازای سرویس و کالایی که از شما دریافت می کنه،  هزینه پرداخت می کند . تعریف دیگری هم داریم که می گوید مشتری فرد یا گروهی است که شما با آن value رد وبدل می کنید . تعریف عجیبی است .چون طبق این تعریف حتی Supplier های شما هم مشتری شما به حساب می آیند در حالیکه طبق تعریف اول شما مشتری Supplier هستید!
تعريف مشتري Customer:
—مشتري كسي است كه انجام معامله ودادوستدرادر يك محيط رقابتي به عهده دارد ودرحالت تعاملي كالا مبادله مي كند.
تعريف ارباب رجوعClient:
—ارباب رجوع مثل مشتري حالت تعاملي وطرفيني ندارد بلكه خدمات وارزش هاي يك جانبه را شامل ميشود.
—عناوین:
•    ضرورت توجه به مشتري گرايي
•    تعاريف مشتري مداري
•    استراتژي هاي  مشتري مداري
•    انواع مشتري برحسب نيازهايشان:
•    انواع نيازها وانتظارات مشترك مشتريان:
•    تعامل با مشتري
•    مهارتهاي انساني
•    مدل تحليل مراوده اي
•    براي ايجاد طرز تلقي خوب در مشتريان
•    ابعاد كيفيت خدمات
•    رضايت
•    انواع مطلوبيت و چگونگي فراهم شدن آنها
•    تفاوت میان خواسته و نیاز مشتری
•   
—مدیریت اعتراضات مشتریان
الزامات برخورد مناسب با نارضایتی وناراضی ها(8As)
مدیریت سکوت مشتری
ده فرمان مدیریت سکوت مشتری
o    تبیین راهکارها
o    دلايل و درصد ريزش مشتريان