نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
اخبار آژانس ها
نقش وتقویت ارتباطات در مدیریت
1392/04/24
در كسب و كار، روابط نقش مهمي بازي مي كنند. وقتي با آدم هاي موفق صحبت مي كنيم آنها دليل موفقيت شان را در نوع رابطه و اعتمادي مي دانند كه بين شركاء و دوستان برقرار كرده اند.حقيقتاً ايجاد روابطي خوب كه منجر به تجارتي موفق گردد، كار مشكلي نيست. اين كار به يك تنظيم ذهني نياز دارد. يعني مي بايست مترصد امكانات باشيد و در عين حال به اعمالتان آگاه باشيد. مي توانيد موانعي كه در مسير گسترش روابط مورد نيازتان پيش مي آيد از ميان برداريد. با افراد به طور مست
چگونه با كارمندان خود رفتار كنيم
1392/04/17
داشتن كارمنداني با صفات و شخصيت مثبت براي رشد و توسعه هر سازماني بسيار مهم است اما اينكه مديران و صاحب كاران چگونه با پرسنل خود رفتار مي كنند هم به همان اندازه مهم است. شما نمي توانيد اخلاق و رفتار كارمندان خود را عوض كنيد اما مي توانيد با رفتار خود در وجدان كاري و روحيه آنها تأثير مثبت بگذاريد. واضح است كه در اين صورت سازماني موفق و رو به رشد خواهيد داشت. در اين مقاله به كارهايي اشاره مي كنيم كه انجام آنها از طرف مدير يك سازمان مي تواند نقشي م
چه چیزی ما را متمایز می سازد؟
1392/04/08
نوشتن رسالت، فرآیند خیلی مشخص و منظمی ندارد. گاهی نوشتن رسالت سازمان/ گروه از یک فرد یا تیم کوچک شروع می‌شود و به مرور با نظر اعضا جدید اصلاح می‌گردد؛ گاهی هم اعضا تشکیل دهنده‌ یک سازمان/ گروه، با صحبت و هم‌فکری زیاد، از همان ابتدا رسالت مشخصی را تبیین می‌نمایند. در تعیین فعالیت اصلی سازمان، توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد گروه مهم‌ترین عامل موفقیت و پیشرفت خواهد بود. اگر در مرحله تعیین رسالت سازمان/ گروه و نوشتن بیانیه رسالت و یا بازبینی آن باش
14 نکته خاص مدیریتی
1392/04/01
در سالها اخیر، به طور بیسابقهای شاهد برکناری مدیران عامل شرکتهای بزرگی نظیر زیراکس، کداک، کوکاکولا و غیره بودهایم. آمار نشان میدهد از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ حدود ۳۴ درصد از مدیران عامل یکصد شرکت اول دنیا اخراج شدهاند یکی از مدیران اخراج شده میگوید: من کوچک نشدهام، دنیا بزرگتر شده است. چه چیزی مردم را وا میدارد که مدیریت کسی را بپذیرند؟ پاسخ را باید در خصوصیات شخصیتی اشخاص جستجو کرد آیا برای مدیریت سازمانها در این دنیای بزرگ آمادگی داریم؟ از جمله موارد
چطور یک لوگو بسازیم؟
1392/03/25
شما می توانید با یک لوگوی عالی سریعا به مشتریان احتمالی خود نشان دهید که توانایی خدمات رسانی بهینه به آنها دارید! لوگو نماینده تصویری از هر چیزی است که شرکت شما به آن باور داشته و از آن پیروی می کند. برای مثال به لوگوی مک دونالد یا علامت تیک  نایک نگاه کنید که دو مثال از شگفت انگیز ترین لوگوها بوده و خصوصیات این شرکت را منتقل می کنند. اما بسیاری از شرکت ها امروزه نیز این بخش مهم از شروع تجارت را نادیده می گیرند. از نظر ایده آل ، لوگو مشتریان احت
مدیریت بر زمان
1392/03/18
راه‌هاي مختلفي براي بيان درك ما از زمان وجود دارد. براي قرنها مردم از حركت ماه، ساعت آفتابي، اذان،‌ زنگ كليسا براي تنظيم برنامه‌ زماني روزانه خود استفاده كردند تا اينكه در قرن دوازدهم راهبان كاتوليك ساعت‌هايي را براي تنظيم فعاليت‌هاي خود ساختند. در طول تاريخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و اين توجه در اين دوران نيز وجود دارد و عباراتي مانند «وقت طلاست» گوياي اين توجه است. جوامع امروزي جوامعي هستند كه در آنها تعداد ساعات كافي در طول ر
چگونه با كارمندان خود رفتار كنيد
1392/03/11
داشتن كارمنداني با صفات و شخصيت مثبت براي رشد و توسعه هر سازماني بسيار مهم است اما اينكه مديران و صاحب كاران چگونه با پرسنل خود رفتار مي كنند هم به همان اندازه مهم است. شما نمي توانيد اخلاق و رفتار كارمندان خود را عوض كنيد اما مي توانيد با رفتار خود در وجدان كاري و روحيه آنها تأثير مثبت بگذاريد. واضح است كه در اين صورت سازماني موفق و رو به رشد خواهيد داشت. در اين مقاله به كارهايي اشاره مي كنيم كه انجام آنها از طرف مدير يك سازمان مي تواند نقشي مث
پنج نکته ای که مدیران باید بدانند
1392/03/04
1-       ‌این روزها دقیقا چه چیزی مشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ انقلاب دیجیتال و ظهور رسانه‌های اجتماعی عواملی را که بر مصرف‌کننده اثر می‌گذارد و آنها را در تصمیم‌گیری برای خرید یک کالا تشویق می‌کند، تغییر داده است. وقتی کالایی توجه مصرف‌کننده را جلب می‌کند، وی به صورت آنلاین مشخصات آن را مرور کرده و قیمت‌ آن را مقایسه می‌کند . در ‌این مرحله، شخص مثل وقتی که به فروشگاه مراجعه می‌کند قیمت کالا را به صورت‌اینترنتی و به وسیله ابزا
CRM مدیریت ارتباط با مشتری
1392/02/28
با اینکه به نظر می آید که تعریف مشتری خیلی ساده است ولی عملا اینطور نیست . بعضی مواقع گفته می شود که مشتری کسی است که  در ازای سرویس و کالایی که از شما دریافت می کنه،  هزینه پرداخت می کند . تعریف دیگری هم داریم که می گوید مشتری فرد یا گروهی است که شما با آن value رد وبدل می کنید . تعریف عجیبی است .چون طبق این تعریف حتی Supplier های شما هم مشتری شما به حساب می آیند در حالیکه طبق تعریف اول شما مشتری Supplier هستید! تعريف مشتري Customer: —مشتري كسي
هفتاد نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی
1392/02/21
بازاریابی الکترونیکی مهمترین بخش کسب و کارهای اینترنتی است و برای موفقیت در اینگونه کسب و کارها باید توجه زیادی به آن داشت. در این مقاله بصورت خلاصه ۷۰ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی بیان شده است. پس از خواندن هر یک از این نکات کمی تأمل کنید! چه ایده هایی به ذهن شما می رسد؟ ▪ یک موقعیت منحصر به فرد و بی همتا در کسب و کار خود ایجاد کنید. ▪ داشتن موقعیت بی همتا در اینترنت مهمتر از محتوای تبلیغاتی شما است. ▪ تنها به کاهش قیمت کالاه