نمایش رایگان تورهای مسافرتی خارجی
سفربانک از سه طریق تورهای مسافرتی خارجی شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن تور مسافرتی خارجی
ب) خرید نرم افزار طراحی سایت پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری تور شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
نمایش رایگان تورهای مسافرتی داخلی
یکی از منحصر به فردترین خدمات سفربانک نمایش تورهای مسافرتی داخلی شما می باشد. جهت استفاده از این خدمات میتوانید در سفریانک ثبت نام کرده و تورهای مسافرتی داخلی خود را نمایش دهید.
نمایش رایگان بلیط و پرواز چارتری
سفربانک از سه طریق بلیط و پروازهای چارتری شما را نمایش می دهد و باعث افزایش فروش شما می شود:
الف) ثبت نام در سایت سفربانک و وارد کردن بلیط و پروازهای چارتری
ب) خرید نرم افزار رزرو پرواز نرم افزار پرواز به صورت اتوماتیک اقدام به جمع آوری بلیط و پروازهای چارتری شما از سایت آژانس کرده و در سفربانک نمایش می دهد.
ج) از طراح سایت آزانس خود بخواهید RSS تورهایتان را در دسترس قراردهد و آن را به سفربانک اطلاع رسانی کنید.
شمسی به میلادی
میلادی به شمسی
قسمت دهم: محتوای جذاب و کاربر پسند
تعداد بازدید : 242
تاریخ : 1395/04/24

سلام دوستان، ببخشید که هفته قبل نتونستم پست بگذارم، البته از شما چه پنهون حالشو نداشتم!!!!
آخه کی توی تعطیلات عید فطر، بعد اون روزه های سخت، کار میکنه که من دومیش باشم؟؟؟
پست قبلی در مورد یک سایت جذاب صحبت کردم که امیدوارم قابل استفاده بوده باشه، امروز میخوام درباره مهمترین مبحث یک سایت یعنی "تولید محتوا" صحبت کنم.
گوگل یک شعاری داره که میگه:  GOOGLE love a content ، یعنی گوگل عاشق محتوا است. از این شعار کوتاه و ساده کاملا نشون داده میشه که برای آن که شما یک سایت خوب داشته باشید که باعث بشه، بیننده باز هم به سایت شما سر بزنه، باید حتما محتوای جذاب و اختصاصی داشته باشید، محتوای جذاب یعنی در مورد هر آن چه که در سایت هست خوب و کامل به همراه عکس و حتی فیلم توضیح دهید و اختصاصی یعنی این که خودتان ان مطلب را تولید کرده باشید. بیشتر وب سایتها مطالب خود را از سایتهای دیگر کپی میکنند و در آن دست برده و منتشر میکنند، حال آن که بیننده و گوگل از ما زرنگ تر است و تشخیص این موضوع را سریع میدهد، مثلا وقتی میخواهیم تور هند را توضیح دهیم باید درباره هند، هتل های تور، دیدنیهای آن و ... توضیح کامل بدهیم و وقتی میخواهیم قیمت را بیان کنیم خیلی دقیق و با دسته بندی درست قیمت دهیم. در دنیای مجازی به این علت که کاربر در ان واحد به همه دنیا دسترسی دارد، حرف غیر واقع و محتوای کپی شده، تاثیری ندارد و خیلی زود کاربر و گوگل رل زده میکند. پس برای ذهن مشتری ارزش قائل باشیم و برای آن که در گوگل خوب رشد کنیم، محتوای خوب تولید کنید.
پایان قسمت دهم/اباذر افشار