امروز جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵09 December 2016
جستجوی سفربانک
های جیمبو، بلیط آنلاین هواپیما
close

قسمت نهم: سایت دوست دار مشتری(User Friendly)

قسمت نهم: سایت دوست دار مشتری(User Friendly)
303 : تعداد بازدید
: تیتر خبر
1395/04/10
: تاریخ

حتما دیده اید که میگن انسان دوست دار طبیعت، حالا کاری ندارم گیر نمی آد، ولی خب سایت ها هم برا خودشون سایتن دیگه، و باید دوستدار مشتری باشن، حالا این یعنی چی توضیح میدم براتون.
سایت دوست دار مشتری یا User Friendly به این معنی است که:
-     بیننده سایت به راحتی بتونه به همه لینک ها دسترسی داشته باشه و برای آن که چیزی رو پیدا کنه، خیلی وقت صرف نکنه و گیج نشه.
-     رنگ ها و چیدمان صفحه بر اساس متوسط ذائقه بیشتر بینندگان سایت باشه نه این که شما فقط به این اهمیت داده باشید که خودتون خوشتون بیاد.
-    اطلاعات طوری در قسمت های مختلف چیده شده باشند که مرتبط با موضوع باشند و به همراه عکس و احتمالا فیلم و صوت خوب توضیح داده شده باشد.
-    وقتی میخواهید خدماتی را به مسافر یا مشتری ارائه دهید، خیلی واضح و شفاف اونو بیان کنید.
-    اگر سایت دارای فرمهای تماس، رزرو، خرید و پرداخت است، خیلی سریع به درخواست ها پاسخ بدهید.
-    سایت را برای بیننده طراحی کرده باشید نه موتورهای جستجوگر
-    و در آخر این که برای سایت خودتون و در نتیجه بیننده خودتون ارزش قائل بشید.

پایان قسمت نهم/اباذر افشار

گالری

نظر شما

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

  نشان داده نخواهد شد

نظرات :

تبلیغات در سفربانک
پیگیری سفر ارزان
شماره همراه: شماره پیگیری:
ثبت نام / لاگین بلیط های چارتری
نام و نام خانوادگی: ایمیل: شماره همراه: